Un miliard şi jumătate bani publici pentru libidoul lui Mazăre

 

Un miliard şi jumătate de lei vechi, atât costă ultimul clip de promovare în ţară şi în lume a salvamarului în budigăi mulaţi. Desigur că nu mai e nimeni în România care să nu fi aflat cât de idioţi suntem noi constănţenii pentru că votăm un asemenea măscărici drept primar. În curând nu va rămâne niciun colţ de lume în care să nu fie cunoscute multele şi scandaloasele ipostaze în care diva de la malul Mării Negre pozează: hitlerist, mafiot, dansator brazilian, ţar, faraon, Ulise şi, în cele din urmă, salvamar. Zic „divă” pentru că e un substantiv cu sens îmbogăţit în ultimii ani de curvăsărie (cum ar zice Becali), şi nu-şi are corespondent masculin la fel de elocvent; pentru că dorinţa primarului de a epata atât prin aspect, cât şi… oral este egală cu aceea manifestată de alte „dive” contemporane precum Andreea Tonciu, Sânziana Buruiană sau Simona Sensual; dar şi pentru că atracţia lui Mazăre faţă de culori tari, farduri şi costume somptuoase marca Botezatu are ceva feminin în ea.

Realizez că de foarte multe ori sunt maliţioasă, când ar trebui să-l privesc cu milă pentru devierile de la comportamentul normal, însă problema este că nu şi le ţine acasă şi nu le are pe banii lui. De fapt, sunt foarte sigură că are ambiţia de a demonstra că poate face orice, poate sfida morala, bunul simţ, legea, normalitatea, poate scuipa între ochi contribuabilul, îi poate contraria, şoca toate convingerile şi principiile, pentru ca apoi să-i ia din nou votul.

Nu-mi vine să cred că nimeni nu a auzit cum seamănă „uite luna, uite farul, uite vine salvamarul!” cu versurile golăneşti „uite luna, uite carul, uite **** mea ca parul”, iar apariţia lui Mazăre în costum mulat pentru a-i evidenţia sexul sau ce şi-o fi băgat el pe-acolo, prin suspensor, arată clar că acesta este aportul său la genialele versuri ale minunatei manele. Ce distracţie o fi fost pe el când i-a venit găselniţa asta, cum şi le-o fi închipuit el pe babele îndrăgostite salivând la o atât de sexy apariţie… sau pe amărâtele alea minore care îi defilează prin faţa mesei, în şir indian organizat, în  fiecare noapte de clubăreală…

Oare patronii din Mamaia, domnul acela sobru, cu ochelari, Bucovală, îşi închipuie că Mazăre face promovare în folosul lor? Pentru că-l doare tare de hotelieri şi de profiturile lor? Oare îi convine domnului Bucovală turismul ăsta de week-end practicat de câţiva ani încoace în folosul patronilor de filiale ale stabilimentelor de fiţe din capitală? Oare îi convine că s-a umplut Mamaia de beţivi, de drogaţi şi de perverşi care îşi pierd vremea prin cluburi noaptea, dar mai nou şi ziua şi fac imposibil un turism de oameni serioşi, din aceia care stau la hotel două săptămâni şi mănâncă la restaurant, generând profituri predictibile şi permiţând practicarea unor preţuri şi servicii normale, decente, care să nu indigneze şi să nu alunge orice român cu bani munciţi de el, nu proveniţi din sinecuri sau de la părinţi bogaţi?   

Oare domnul Bucovală vibrează la unison cu Mazăre în chemarea lui către prostituate (l-am auzit cu urechile mele, într-un „direct” la o televiziune, cum spunea că îi bat obrazul diverşi turişti străini, că nu au de cine se „îndrăgosti” pentru că nu-s destule „haimanale”)? Nu sunt întrebări retorice, chiar m-ar interesa ce gândeşte preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia, căci eu ştiam că aromânii pun preţ pe valorile familiale şi tradiţionale şi nu-mi închipuiam că ar putea sprijini turismul sexual, sau alcoolismul, sau dependenţa de droguri.

Mazăre declară că face promovare, însă nu-şi promovează decât imensul ego, şi nu pe banii lui, ci pe banii altora, căci plata pentru clip este datorată din banii ce vor fi strânşi din taxa de promovare a staţiunii, deci de la toţi proprietarii din Mamaia. 34.000 de euro – este o sumă imensă pentru o piesă copiată de la croaţi, în care principalul produs promovat este salvamarul pervers, iar satisfacţiile promise sunt legate strict de distracţia în cluburi şi de delirium tremens, termen ce denumeşte starea de sevraj a alcoolicului.

„Să înceapă carnavalul, face cinste salvamarul”, spune cântecul atât de scump plătit. Doar că, de fapt, patronii din Mamaia îi fac cinste lui Mazăre cu acest clip de promovare necesar libidoului său exacerbat, aşa cum îi fac cinste noapte de noapte şi zi de zi, tot timpul sezonului, lui şi alaiului său de atârnători care bat cluburile şi restaurantele fără să plătească o lescaie.

Comentarii

comentarii

Etichete: , ,

2 comentarii to “Un miliard şi jumătate bani publici pentru libidoul lui Mazăre”

  1. cristi Says:
    Mai 20th, 2013 at 9:47 am

    Ce putem face noi constantenii care inca mai iubim Constanta si Mamaia ca sa oprim degradarea,uratirea care cuprinde zi de zi orasul si statiunea.Ma uit cu groaza cum se sufoca orasul de cladiri facute unde mai exista un petec de verdeata,cladiri urate facute numai in interesul propietarilor .Orasul s-a umplut de beton si mult praf .Inteleg ca urmeaza ca si Mamaia sa fie lipsita de putinul spatiu verde pe care il mai are

  2. Alina Vasiliu Says:
    Mai 20th, 2013 at 2:38 pm

    Din pacate, nu putem face mare lucru, pentru ca ei au puterea si la nivel local, si la nivel national. Dar putem macar sa nu tacem umil. Sa monitorizam ceea ce se face si sa protestam de cate ori observam ceva care contravine intereselor noastre.
    Stiu ca suna cumva… propagandistic, dar eu m-am dus la Miscarea Populara pentru ca vreau sa fac ceva pentru Constanta. Am si eu aceeasi preocupare pentru viitorul orasului si pentru viitorul copilului meu si am realizat ca nimic nu pot face daca stau deoparte.

Comenteaza

Pagini